Respuesta: Yodo, acido folico, vitamina b12 = sintomas de embarazo
Hola!!
bueno,la verdad eske en eso no te puedo ayudar,a mi me dieron el yodocefol cuando me entere de ke estaba embarazada.
lo ke si tomé antes fue el acfol,en fin,cada medico hace las cosas de una forma por lo ke veo.
mucha suerte y ojala tengas tu
Respuesta: Yodo, acido folico, vitamina b12 = sintomas de embarazo
Quote:
Originally Posted by monima
Hola!!
bueno,la verdad eske en eso no te puedo ayudar,a mi me dieron el yodocefol cuando me entere de ke estaba embarazada.
lo ke si tomé antes fue el acfol,en fin,cada medico hace las cosas de una forma por lo ke veo.
mucha suerte y ojala tengas tu
besitos
Finalmente mis sintomas han sido de embarazo tengo un esoy cagadilla.